Futis-Liigan kauden 2024 päättäjäisiä vietetään perjantaina 27.9. klo 17-21 Tammelan Stadionilla.
Tapahtuma-alueena toimii iltavalaistu Tammelan Stadionin kenttä toimintapisteineen sekä pienpelialueineen sekä B-katsomo myyntikäytävineen.

Tapahtuman yhteydessä pelaajille perinteeksi muodostunut tarjoilu. Mukana saapuville Futis-Liigan ulkopuolisille sisaruksille, isovanhemmille ja huoltajille kioskipalvelut.
Tarjoiluita varten lähetämme joukkueisiin vielä Forms-kyselyn, jonka avulla saamme arvion saapuvasta pelaajamäärästä.
Tapahtuma on tällä kertaa jaettu ikäluokittain kahteen ohjeelliseen aikaikkunaan. Jälkimmäisessä aikaikkunassa kilpasarjat joiden sarjamitalien jako tapahtuu tilaisuudessa.

Ikäluokkakohtaiset aikaikkunat:
17:00-19:00 Lapsi-vanhempi, P5, P6, P7, P8, P9, P10, T6-T5, T8-T7, T10-T9
19:00-21:00 P11, P12, P13, P14, P17-P15, T12-T11, T14-T13, T16-T15, Aikuiset (Ladyfutis, Naisten harraste jne.)

Ohessa alustava ohjelma tapahtumaan.
Tapahtumassa varmasti musiikkia, pelailua, tehtävärasteja, haastatteluja, palkintojenjakoa ja mukavaa yhdessä oloa stadionin iltavaloissa.

17:00 Tapahtuma alkaa
18:00 Haastatteluja
19:15 Futis-Liigan kilpasarjojen palkintojenjako
20:00 Haastatteluja
21:00 Tapahtuma päättyy

ps. Tapahtumassa jaossa osallistujamitaleja, kunniakirjoja jne.

Huom!
Ilveksen junioriedusten avoimet harjoitukset ovat käynnissä kyseisenä päivänä (meillä ei mahdollisuutta väistää).
Päättäjäisistä tieto junioriedustuspuolella ja YKSITTÄINEN HARJOITUS EI VAIKUTA VALINTOIHIN.
Tämän suhteen voitte siis olla huoleti.

JOUKKUEIDEN HARJOITUSVUOROT

Joukkueiden harjoitusvuorot päättyvät 15.9. (pois lukien SPL sarjoissa pelaavat Futis-Liiga joukkueet).
Tällä hetkellä Timmissä ym. vielä näkyy harjoitusvuorovarauksia tuosta eteenpäin mutta ne tulevat poistumaan viimeistään ensi viikon aikana.
Joukkueet voivat halutessaan käyttää vapaana olevia kenttiä loppukauden harjoitteluun/höntsäilyyn mutta varauksia ei Futis-Liigan puolesta pidetä.

Terveisin,
F-L toimisto

Ilmoita joukkueen ulkopuolinen pelaaja

Ilmoittautumiset

10
Aliina p Sandra S Marika K Eerika L LauraV Johanna S Hanna R Katriina P Marika A Niina N
6
Anu P Meri Juliaana K Kata K Pepita H Piia N
106

Kommentoi...

Katriina ilmoittautui in

Tullaanko tänne farkuissa vai shortseissa ja nappiksilla?

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot