Ilves naiset kutsuvat meidät kaikki kotijoukkoineen la 25.5. klo 1600 alkavaan otteluun Ilves - KuPS.
Ilmoittaudu mukaan ke 22.5. klo 16 mennessä. Kirjaa kommenttikenttään lisätulijamäärä.

Kokoontuminen joukkueittain klo 15.00 Tammelan koulun pihalla, josta on yhtenäinen siirtyminen B1-5 katsomoihin. Sisäänpääsy otteluun on maksuton etukäteen ilmoittautuneille joukkueille.
T Piia 050-5980030

******
Ilves kutsuu kaikki Pirkanmaan ja Kanta-Hämeen nais- ja tyttöjoukkueet perheineen Tammelaan 25.5.
25.5. pelattavan Kansallisen Liigan huippuottelun Ilves-KuPS yhteydessä vietetään myös Pirkanmaan ja Kanta-Hämeen nais- ja tyttöjalkapallopäivää. Ilves kutsuukin molempien alueiden kaikki joukkueet perheineen juhlimaan päivää ja tutustumaan Tammelan Stadionin upeisiin puitteisiin.
Joukkueet ilmoittavat kerralla kaikki osallistujansa, niin pelaajat, toimihenkilöt kuin perheenjäsenet. Joukkueet kokoontuvat klo 15.00 Tammelan koulun pihalle, josta on yhtenäinen siirtyminen B1-5 katsomoihin. Sisäänpääsy otteluun on maksuton etukäteen ilmoittautuneille joukkueille.

Ilmoittautumiset

11
Marianne J Nick K Marjo S Katriina P Mira E Pia M Darja H Sofia R Veera N Petra K Kata K
16
Juliaana K Eve L Outi R Hanna R Anna K [2] Viivi M Sandra S Niina M Niina N Jenna L Henna S Jenni V laura v Eerika L Anu P Piia N
96

Kommentoi...

Nick

lisäyksenä vielä 1, eli yhteensä minä + 3

Veera ilmoittautui in

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot